نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

امروز نام جمهوری اسلامی در دنیا می‌درخشد

آیت‌الله «محمدی‌عراقی» گفت: امروز در دنیا هرجایی که پرچم آزادی‌خواهی بلند است نام جمهوری اسلامی ایران می درخشد.
کد خبر: ۴۹۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ - 25December 2021

امروز نام جمهوری اسلامی در دنیا می درخشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «محمود محمدی‌عراقی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در شامگاه امروز (شنبه) در جمع اعضای شورای اداری، مدیران، شوراهای اسلامی،  دهیاران و مسوولان شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: با کمک و بصیریت مردم یک بار دیگر در کشورمان انتخابات برگزار شد و دولت مردمی و انقلابی بر سر کار آمد.

وی تاکید کرد: امروز هیچ بهانه ای برای کم کاری‌ها و کوتاهی ها نداریم نمی توانیم بگوییم اختلاف مجلس و دولت، اختلاف قوه قضاییه و مجریه وجود دارد، اکنون همه یکی هستند الحمدالله در استان کرمانشاه هم الگوی این وحدت و انسجام بین روحانیت، دستگاه های اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است باید قدر این نعمت و یکپارچگی را بدانیم.

امروز نام جمهوری اسلامی در دنیا می درخشد

وی در ادامه با بیان اینکه امروز در دنیا هرجایی که پرچم آزادی‌خواهی بلند است نام جمهوری اسلامی ایران می درخشد، گفت: اگر مردم فلسطین در غزه در برابر سلاح‌های پیچیده رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کنند و اسراییل غاصب از موشک‌های حماس و فلسطینی ها خواب راحتی ندارد به برکت جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: اگر پیشتر هر زمانی ارتش اسراییل اراده می کرد تا بیروت بدون اینکه هیچ مانعی روبرو داشته باشد پیش می آمد و برادران و خواهران مظلوم ما را قتل عام می کرد و سرزمین های آنها را اشتغال می کرد اما امروز دیگر جرات ندارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: حزب الله لبنان که سربازان تربیت شده جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) هستند مثل یک سد فولادین در مقابل آن افسانه شسکت ناپذیر ارتش صهیونیستی مقاومت می کنند.

وی بیان داشت: اینها همه افتخار است اگر امروز در یمن نیروهای انصارالله در برابر ائتلافی که با پشتوانه امریکا، اروپا و با پول نفت عربستان سعودی شکل گرفته ایستادگی کرده اند به کمک و پشتوانه جمهوری اسلامی است.  

آیت الله محمدی عراقی، با بیان اینکه امریکا امروز در منطقه درمانده شده و یکی پس از دیگری سنگرهای خودش را با زبونی و ذلت تخلیه می کند، گفت: فرار شرم‌آور امریکایی‌ها در افغانستان بعد از ۲۰ سال اشغال یکی از این نمونه ها است و الان هم توطئه می کند که جنگ داخلی راه بیندازد و ارتش های مسلمان را به جان هم بیندازد.

قصرشیرین در ریل توسعه قرار گرفته است

وی در ادامه با بیان اینکه امروز با وجود مشکلات و سختی ها قصرشیرین در ریل توسعه افتاده است، گفت: نعمت های الهی این شهرستان بسیار است، یک زمانی قصرشیرین به عنوان عروس منطقه شناخته می شد.  

آیت الله محمدی عراقی به تصویب منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: الان وقت عمل است، باید همت کنیم و همه دست به دست هم بدهیم و از این فرصت گرانبها بخوبی برای توسعه استان و کشور استفاده کنیم، کمتر استانی است که اینچنین فرصتی برایش به وجود آمده باشد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هدف از ایجاد مناطق آزاد تولید و صادرات است و این هم نیاز به به سرمایه گذاری دارد باید همه همت کنند بخصوص قصرشیرینی های مهاجر در این بازار بزرگ منطقه سرمایه گذاری نمایند.

وی اظهار داشت: اگر سختی های دوران دفاع مقدس نبود این پیشرفت های چشمگیر در عرصه دفاعی و علم و فناوری به دست نمی آمد. یک زمانی صددرصد در عرصه نظامی وابسته به بیگانه بودیم 
در آن زمان هیچی از خودمان نداشتیم این سختی های که مردم کشیدند تلخ است ولی بالاخره نتیجه شیرین داد.

رمز موفقیت در وحدت و یکپارچگی است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: رمز موفقیت ما در وحدت و یکپارچگی است چیزی که ما در این منطقه و در شهرستان قصرشیرین به صورت عینی مشاهده می شود اقوام و مذاهب مختلف مثل برادر قرنهاست در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی تاکید کرد: با وجود همه برنامه ریزی ها و شگردها دشمن نتوانست به موفقیت برسد، هنر امام (ره) همین بود که همه را یکپارچه کرد، دشمنان برنامه ریزی کرده بودند بین دانشگاه و حوزه، شیعه و سنی و اقوام کرد، فارس، بلوچ و عرب اختلاف ایجاد کنند ولی خوشبختانه نتوانستند موفقیتی کسب کنند.

مطالبه مردم کرمانشاه تعیین تکلیف مدیریت عالی استان است

آیت الله محمدی عراقی در ادامه گفت: دولت و نمایندگان مجلس را ما خودمان انتخاب کردیم ما هیچ وقت فکر نمی کردیم که در انتخاب مدیریت عالی استان هم کرمانشاه آخر بشود،  واقعا این حق مردم و مطالبه مردم است که هرچه زودتر تکلیف مدیریت عالی استان روشن بشود.

وی گفت: منتظریم تا تکلیف مدیریت عالی استان و انتخاب استاندار روشن شود واقعا من فکر نمی کردم اینقدر به تاخیر بیافتد و جا دارد مسوولین این امر از مردم کرمانشاه عذرخواهی کنند و هرچه زودتر در این خصوص تصمیم بگیرند.

وی اضافه کرد: گفته می شود وزارت کشور در حال مشورت با نخبگان استان است تا استاندار را انتخاب کند ولی زیاد نباید این امر به تاخیر بیفتد و فرصت ها را از دست بدهیم متاسفانه فرصت کار در سال جاری از دست می رود الان چند ماه از سال باقی نمانده و فصل حساس و تصویب بودجه است همه باید دست به دست همه بدهند که خدای نکرده این تاخیر به ضرر استان تمام نشود.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: بنده با اینکه مسوولیت مستقیمی در این باره نداشتم ولی تلاش زیادی کردم و به آیت الله علما یک نامه نوشتم شما این مطالبه مردم را در نماز جمعه مطرح کنید البته برخی از سایت ها یک مطالبی نوشتند که کسی به فکر کرمانشاه نیست ولی اینطوری نیست کسی که بیشترین اندوه و ناراحتی را دارد شخص آقای رییسی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار